Evidenca delovnega časa še nikoli ni bila tako enostavna in pregledna!
V podjetju Blackblox se zavedamo, da je lahko evidenca delovnega časa za podjetja velik zalogaj. S tem namenom smo razvili celovito rešitev upravljanja delovnega časa imenovano BLACKBLOX.time.
Želite svoje evidence spraviti v red? Potem berite dalje..
BLACKBLOX.time ponuja celovito rešitev upravljanja delovnega časa in še mnogo več
BLACKBLOX.time je idealna rešitev za upravljanje delovnega časa, saj omogoča integracijo s sistemom za sledenje vozil. Tako ni več potrebe po zamudnem vnašanju podatkov za službene poti, kilometrino, dnevnice, ipd. Vse je dostopno na enem mestu. Omogočena je registracija iz vozila, pregled prisotnosti, kreiranje urnikov in celotna funkcionalnost, potrebna za beleženje delovnega časa. Kljub kompleksnosti upravljanja delovnega časa, je celoten sistem za uporabnika prijazen in enostaven za uporabo.
Evidence se vodijo v skladu z Zakonom o o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Uradni list RS, št. 50/23, v nadaljevanju: ZEPDSV-A).
Funkcionalnosti
- registracija na delovnem mestu ali v vozilu,
- različni načini registracije,
- vnos statusov (zasebni izhod, bolniška, dopust..),
- kreiranje urnikov,
- možnost razširitve in integracije sledilnih naprav,
- možnost beleženja potnih stroškov, in še mnogo več.
Evidence lahko spremljate na računalniku ali telefonu
Aplikacija BLACKBLOX.time nudi hiter pregled prisotnosti zaposlenih. Registracija delovnega časa se lahko opravi preko računalnika, mobilnega telefona, NFC čitalca v vozilu ali klasično preko registratorja delovnega časa.
Aplikacija beleži prihode in odhode zaposlenih hkrati pa omogoča vnos različnih statusov, kot so letni dopust, bolniška odsotnost, nega, ipd. Tako vam omogoča preprost dnevni pregled opravljenih ur, ur nad delovnim časom ter morebitnih primanjkljajev.
BLACKBLOX.time allows you to upgrade and optimise your business, services and events.
>> Primeri uporabe
Managment of working hours (mobile app)
The BLACKBLOX.time mobile app allows you to register the working time of your employees at the workplace, in the field or working from home. It also allows the registration of snacks and private exits.
From the mobile app, you can tell your superiors about sick days, announce leave, etc.
Za delovanje mobilne aplikacije potrebujete strežniško aplikacijo.
Managment of working hours (traditional use)
Pri klasičnem načinu uporabe se uporabljajo registratorji delovnega časa. Zaposleni svoj prihod in odhod beležijo prejo kartic ali obeskov.
BLACKBLOX.time, an online application that allows you to register the working time of employees at the workplace, in the field or working from home. It also allows the registration of snack time and private exits.
From the web application you can report sick leave to your superiors, announce the use of leave, etc.
Sign up for a free consultation. Together we will find the best solution for you.
Si želite zagotoviti več preglednosti, nadzora in skladnost poslovanja? Potem je Blackblox pravi naslov. Za več informacij smo za vas dosegljivi na telefonski številki: +386 1 236 48 80, na e-naslovu info@blackblox.si ali preko kontaktnega obrazca.